Vi hälsar William Zetterstedt välkommen till vårt team!
William, som nu ansluter som vår nya 1st line agent på Service Desk, kommer med tidigare erfarenhet och utbildning samt ett starkt engagemang och servicemindset. Vi ser fram emot att ha honom som en värdefull medlem i vårt team!
På IT-Total strävar vi efter att vara branschens bästa arbetsgivare och erbjuder en arbetsmiljö som ger glädje, motivation och möjlighet till personlig utveckling. Vi är stolta över att vara en innovativ arbetsgivare som satsar på våra medarbetares framtid och håller oss i framkant inom teknik och säkerhet.
Med en gedigen driftkultur och många års erfarenhet inom IT som tjänst, är vi utrustade med en särskild grupp säkerhetsexperter och arbetar från säkerhetsklassade lokaler och datahallar i Sverige. Vi arbetar passionerat med teknik och innovation, främjar en öppen arbetskultur och vet att ett samspelt team är nyckeln till vår framgång.
Tillsammans gör vi Sverige IT-tryggare. Ett företag i taget.
Vi ställde några frågor till William för att lära känna honom:
Berätta om vad du har gjort tidigare
Jag har tidigare arbetat som supporttekniker och kommer nu senast från Regeringskansliet. Min bakgrund är inom EL (dator och nätverksteknik) från gymnasiet. Jag har erfarenhet av support till användare med olika typer av tekniska problem och lösningar.
Vad tror du att du kommer kunna bidra med hos IT-Total och vad ser du fram emot i din nya roll?
Jag ser självklart fram emot att lära mig mycket nytt! Jag tror att jag kommer kunna bidra till att tillgodose våra kunders behov och leverera bra service och en god miljö på kontoret. Med mina tidigare erfarenheter kommer jag kunna bidra med att identifiera och analysera problem, samt implementera effektiva lösningar. Jag är också ständigt på jakt efter nya sätt att förbättra och öka kundnöjdheten.
Berätta lite om dig själv
På min fritid gillar jag att hålla mig uppdaterad med det senaste inom datorer och spel. Jag är också intresserad av fordon och klockor och håller på att ta motorcykelkörkort.
Vad är det bästa med ditt jobb?
Nöjda kunder! Det bästa med mitt jobb är när man får ett kvitto på väl utfört arbete i form av en nöjd kund. Att jag i samma veva får nya kunskaper och lär mig mer är ett plus i kanten.
Vad var det som lockade dig till att välja IT-Total som ny arbetsgivare?
Jag var redo för en ny utmaning och har hört mycket gott om IT-Total. En väldig god vän till mig arbetar här och han har pratat mycket gott om bolaget. Jag är glad över att få vara en del av IT-Total eftersom jag vill utveckla mina kunskaper och färdigheter, samt bidra till kundnöjdhet och god arbetsmiljö.
Vilka är dina bästa tips för att lyckas i din roll?
Mitt tips är att alltid ge sitt bästa och inte ge upp när ni stöter på utmaningar. Det finns alltid ett sätt att lösa ett problem om man är villig att söka efter det.
Är du intresserad av hur det är att arbeta på IT-Total? På vår karriärsida hittar du intervjuer med våra medarbetare samt våra lediga tjänster!
För mer information kontakta:
Marco Beutelrock, Head of Customer Service, IT-Total
Mail: marco.beutelrock@it-total.se