På IT-Total jobbar specialister inom flera områden och IT-säkerhet är något som vi aldrig tummar på. Med genuint engagemang och hög kvalité levererar vi säkra och kundanpassade IT-lösningar. Vi tror på att arbeta i ett tight team som präglas av gemenskap, kompetens och omtanke.
Nu förstärker vi vårt team ytterligare genom att välkomna Carl Heijbel till vår Servicedesk. Carl kommer att arbeta som 1st Line Agent och med sina tidigare erfarenheter inom projektledning och processförbättring kommer han att vara en viktig del i vår fortsatta tillväxtresa. Carl bidrar inte bara med kunskap, han är även en fantastisk kollega som inte tvekar över att hjälpa till där det behövs. Vi hälsar honom varmt välkommen till oss på IT-Total.
- Det är ett sant nöje att ha Carl som en del av vårt team. Hans ivrighet att lära och utvecklas, samt hans engagemang för att erbjuda förstklassig support, speglar värderingarna hos hela vårt team. Hans positiva energi och vilja att ta till sig feedback är inte bara beundransvärt, utan också en tydlig indikation på varför han passar så bra in i vår grupp. Vi strävar alla efter att ständigt bli bättre och Carl är inget undantag. Han är verkligen ett värdefullt tillskott till vårt team säger Ahmet Bilir, Teamleader 2nd Line, IT-Total.
Berätta om din bakgrund
Jag har tidigare jobbat som process analytiker och varit projektledare för att förbättra interna processer inom Fintech genom BPM principer, såsom identifiera tekniska automationslösningar.
Det som drog in mig i IT-världen var min senaste roll som SaaS Administratör där jag tog hand om livscykeln för produktivitetsverktyg. Detta innebar införskaffning, säkerhetskontroll enligt compliance krav för till exempel persondata samt att se till så att verktyget var tillgängligt för användare. I denna roll så arbetade jag som projektledare och mitt mål var att leda förbättringsarbete för den tekniska uppsättningen.
Vad tror du att du kommer kunna bidra med hos IT-Total och vad ser du fram emot i din nya roll hos oss?
Jag hoppas på att kunna dela med mig av min kunskap inom processförbättring i framtiden, men det jag ser fram emot mest just nu är att få lära mig mer om IT i min roll på Servicedesk och identifiera var jag vill fördjupa och specialisera mig.
Berätta lite om dig själv
När jag inte jobbar så är jag en typisk ”medianörd”. Jag har stort intresse för att lära mig mer om foto/ljud/video-redigering och jag driver även en stream med min bästa vän.
Vad är det bästa med ditt jobb?
Det bästa med mitt jobb är att jag får testa på många olika områden inom IT och framför allt så är teamet och alla kollegorna fantastiska!
Vad var det som lockade dig till att välja IT-Total som ny arbetsgivare?
Jag fastnade främst för IT-Total eftersom jag delar synpunkten att säker IT är det bästa, och IT- säkerhet är just det som introducerade mig till IT-världen.
Vilka är dina bästa tips för att lyckas i din roll?
Var nyfiken och inte rädd för att be om hjälp! Du kommer oundvikligen hamna i situationer där du behöver assistans för att svara på en fråga och då är det extra viktigt att våga be om hjälp så att du kan lära dig.
Vill du veta mer om hur det är att jobba på IT-Total? På vår karriärsida hittar du intervjuer med våra medarbetare samt våra lediga tjänster!
För mer information kontakta:
Marco Beutelrock, Head of Customer Service, IT-Total
Mail: marco.beutelrock@it-total.se