Vårt mål på IT-Total är att sträva mot att leverera service i världsklass och att våra kunder alltid ska vara nöjda. Vi hjälper er därför att lösa IT-relaterade problem och frågor samt sköter återkopplingen till era användare på ett säkert sätt med säkerhetsklassad personal. Det passar er som söker en partner med hög kompetens och som på ett strukturerat sätt tar ansvar för både drift och underhåll av IT-miljön. Oroa er inte, ni bestämmer helt och hållet själva utifrån era behov om ni vill ha vår hjälp för punktinsatser på plats eller ökad trygghet med ett support- och serviceavtal.
Vår servicedesk är aktiv mellan 06:00 - 22:00 och tillgänglig både via telefon, självserviceportal och mail.
För er som önskar:
- Svensk- och engelsktalande personal
- Säkerhetsklassad personal i alla led
- Rapporter, statistik och analyser som kan anpassas utefter önskemål
- Support till era användare gällande IT-relaterade tjänster
- Felsökning, lösningar samt förslag till åtgärder
- Servicedesk med hög kompetens och servicenivå
- Spårbarhet i alla era ärenden
- Någon på plats hos er snabbt eller under en längre period
Vill du veta mer? Fyll formuläret nedan så kontaktar vi dig.